PLAJYOLU’NDA İNŞAAT BAŞLADI
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Tesisler Şube Müdürlüğü’ne bağlı A Takımı ekipleri, İzmit ilçesi Plajyolu mevkiinde emekli polisler için hayata geçirilecek lokal binasının yapımına başladı. Toplam 250 metrekarelik alana kurulacak yapı kısa sürede tamamlanacak. Projede, emekli polislerin rahatça vakit geçirebileceği oturma alanları, sohbet ortamları ve çeşitli sosyal etkinliklerin yapılabileceği bölümler yer alacak.
EMEKLİ POLİSLER İÇİN BULUŞMA NOKTASI
Türkiye Polis Emeklileri Sosyal Yardım Derneği (POLEM) Kocaeli Şubesi, emekli emniyet mensuplarını bir araya getiren önemli bir yapı olarak faaliyet gösteriyor. Dernek, üyelerine sosyal ve kültürel destek sunarken, aynı zamanda mesleki dayanışmayı da güçlendiriyor. Temel kazı çalışmalarını yakından takip eden Başkan Mehmet Kel ve Yönetim Kurulu üyesi Adnan Öksüz Ali çalışmalar için Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’a teşekkür etti.
DAYANIŞMA VE SOSYAL HAYAT GÜÇLENECEK
Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan çalışmalar tamamlandığında, emekli polisler için önemli bir buluşma noktası oluşturulmuş olacak. Lokal binası sayesinde emekli emniyet mensupları hem sosyal aktiviteler gerçekleştirecek hem de eski meslektaşlarıyla bağlarını güçlendirme imkânı bulacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

More Stories
Menteşe Caddesi Işıl Işıl
27 Yıllık Sorun Tarih Oluyor: Başkan Dutlulu Akhisar’daki Altyapı Yatırımını İnceledi
Halk Ege Et Mobil Vatandaşların Hizmetinde